شرایط خرید از فروشگاه

ثبت هر سفارش و یا تراکنش مالی بااین فروشگاه به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد.

اطلاعات خریدار :

خریدار می بایست در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را با کیبورد فارسی به دقت و کامل وارد کنید و حتما ايميل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت . ضمنا در صورتي كه اطلاعات مندرج در حساب كاربري شما صحيح نباشد ،هرگونه تاخير، اشتباه یا برگشت خوردن مرسوله و ضرر مالی به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد .

 ارسال سفارش :

در شرایط عادی در صورت پرداخت آنلاین سفارش ها ظرف 24 ساعت کاری بسته بندی و ارسال خواهند شد ، در صورت واریز به حساب زمان ارسال بسته ها 24 ساعت کاری پس از تایید تراکنش  توسط بخش حسابداری می باشد، زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد.

ارسال کالا توسط فروشگاه از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت 9صبح تا 12بعد از ظهر به غیر از روزهای تعطیل صورت می گیرد.بدیهی است هر گونه پاسخگویی نیز در این زمان خواهد بود.


مرجوع نمودن کالا :

پس از دریافت بسته، مشتری 48 ساعت فرصت دارد تا نسبت به تست و آزمایش محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال با تکمیل فرم استرداد بخش فروش را مطلع نماید. بدیهی است که کالاهایی که به علت اشتباه خریدار از قبیل تغذیه با ولتاژ و یا جریان نامتناسب، عدم نصب صحیح و مشکلاتی از این دست، دچار اشکال می گردند به هیچ عنوان قابل مرجوع کردن نمی باشد،همچنین هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به فروشگاه به عهده خود مشتری می باشد. پیشنهاد فروشگاه برای ارسال بسته های مرجوعی پست سفارشی می باشد.

در مورد کالاهای خاص و گران قیمت، برای صرفه جویی در زمان و پیشگیری از مشکلات احتمالی ، خریدار می تواند قبل از ارسال سفارش با هماهنگی قبلی با بخش فروش ضمن پرداخت هزینه ،درخواست آزمایش فنی کالا قبل از ارسال را نماید.

لازم به ذکر است در صورتی که کالای برگشتی سالم باشد و بخش کارشناسی سلامت آن را تایید نماید متناسب با زمان و مبلغ کالا، هزینه کارشناسی دریافت گردیده و هزینه برگشت کالا نیز به عهده خود مشتری می باشد. هزینه کارشناسی کالا حداقل 10 درصد از قیمت کالا می باشد.

قابل ذکر است زمان برگشت وجه سفارشات به خریدار طی یک زمان مشخص شده ( 1 الی 7 روز کاری درصورت ارائه اطلاعات حساب توسط خریدار و ثبت درخواست بخش فروش با توجه به درخواست خریدار) توسط بخش مالی صورت می گیرد و اطلاعات پرداخت هر سفارش در تاریخچه سفارش مد نظر درج میگردد.

تمامی بازگشت وجه فقط به نام شخص حقیقی صاحب حساب کاربری فروشگاه انجام می گردد .

در صورتی که حساب کاربری ثبت شده در فروشگاه متعلق به سازمان دولتی یا دانشگاه باشد می بایست شماره حساب اعلام شده متعلق به همان سازمان یا دانشگاه باشد.

در صورت عدم تطابق نام صاحب شماره حساب ( یا کارت ) اعلام شده از طرف مشتری با نام حساب کاربری موجود در فروشگاه ، برگشت وجه از واحد مالی و حسابداری صورت نمی گیرد .

هزینه های ارسال:

تمامی هزینه های حمل به عهده مشتری میباشد.انواع روشهای حمل در قسمت تسویه حساب نمایش داده شده و با توجه به نوع درخواست و سلیقه خریداران قابل انتخاب می باشد. در حال حاضر هزینه ارسال به سراسر کشور به روش پست پیشتاز، برای بسته هایی تا وزن یک کیلوگرم مبلغ 11000 تومان به صورت ثابت در نظر گرفته شده است.

در ضمن پیک موتوری فقط مربوط به شهر شیراز می باشد و هزینه به صورت پس کرایه دریافت می گردد.

گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات :

کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتي ، خدمات پس از فروش و يا امكان عودت نمي باشد، مگر اینکه در توضیحات مندرج در فروشگاه در خصوص یک محصول زمان و نحوه گارانتی مشخص شده باشد


سوالی دارید بفرمایید؟
Pedram Sinayee Avatar


سلام
می تونم کمکی کنم؟


Via Web Via Phone